
- середа, 13 квітня 2022 р.
- Загальні
У середу 13.04.2022 о 14:20 відбулася зустріч зі стейкхолдерами стосовно обговорення освітніх програм спеціальності "Середня освіта (інформатика)" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти.
На зустріч були присутні:
декан факультету математики та інформатики Мартинюк О.В., викладачі та студенти кафедри диференціальних рівнянь - внутрішні стейкхолдери.
Представниками зовнішніх зацікавлених сторін були:
Мельник Г.В. – кандидата економічних наук, викладач вищої категорії з інформатики та
дисциплін спеціалізації ЗВО І, ІІ рівнів акредитації, яка працює у відомій ІТ компанії SoftServe займаючи позицію ментора IT Academy;
Бирка М.Ф. – доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, психології та управління освітою ІППОЧО;
Скрипничук Н.С. – вчитель І категорії, яка працює на посаді вчителя інформатики, Чернівецького багатопрофільного ліцею №4 Чернівецької міської ради;
випускники першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Середня освіта (інформатика)»:
Жар О. – вчитель інформатики у Петрашівському ліцеї Герцаївської міської ради;
Правіцка Н. – старший лаборант кафедри прикладної математики та інформаційних технологій ЧНУ.
Згідно з пропозиціями стейкхолдерів, були внесені такі зміни в ОПП «Інформатика та
математика».
І. Для першого освітнього рівняння:
1) вибіркову дисципліну «Інтерпретована динамічна візуальна мова програмування»
зроблено основною та перенесено з 5 семестру в 3 семестр (3 кред., залік);
2) уведено «Ознайомлювальну педагогічну практику» (5 семестр,3 кред., залік);
3) без зміни семестру та форми контролю зменшено кількість кредитів з 4 до 3 для
дисциплін:
- «Бази даних та інформаційні системи»;
- «Теорія ймовірностей та математична статистика»;
- «ІТ та онлайн-сервіси в професійній діяльності вчителя»;
4) розширено каталог вибіркових дисциплін наступними:
- «3D графіка та моделювання» (4 семестр, 4 кред., залік);
- «Комп'ютерні технології у тестуванні» (8 семестр, 3 кред., залік).
ІІ. Для другого освітнього рівняння:
1) замінено навчальну дисципліну «Основи робототехніки» на «Інформатична STEM освіта» і переведено з циклу вибіркових компонент до циклу професійної підготовки (пропозиція Скрипничук Н.С.);
2) збільшено (на 1 кридит) обсяг навчальної дисципліни «Інформатична STEM освіта» (пропозиція студента 508 гр. Кушніра О.В.);
3) зменшено кількість кредитів з 7 до 4 для «Технології викладання інформатики у закладах освіти» задля збереження норм щодо загального обсягу кредитів (пропозиція Мельник Г.В.);
4) оновлено ЗПО 2: «Науковий семінар» замінено на «Методологія та організація наукових досліджень» (пропозиція Бирки М.Ф.);
5) збільшено кількість кредитів з 6 до 15 для педагогічної практики (пропозиція Жар О.М.).