Навчальна дисципліна «Вища математика» є основою для формування базових математичних знань для розв’язування практичних задач зі сфери професійної діяльності, умінь аналітичного мислення та математичного формулювання прикладних задач з орієнтацією на проблеми фахової діяльності.
Мета: формування базових математичних знань для розв’язування практичних задач зі сфери професійної діяльності, умінь аналітичного мислення та математичного формулювання прикладних задач з орієнтацією на проблеми фахової діяльності.
Аналітична геометрія, лінійна алгебра та початки аналізу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: – основні означення, теореми та правила;
вміти: – самостійно опановувати та користуватися літературою з вищої математики;
Компетентності, що будуть сформовані за результатами вивчення курсу:
Загальні компетентності:
ЗК3. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
ЗК6. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК8. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
ФК1. Здатність до формування в учнів ключових і предметних компетентностей та здійснення міжпредметних зв’язків, відповідно до вимог стандарту базової середньої освіти
ФК6. Здатність здійснювати виховання на уроках і в позакласній роботі, виконувати педагогічний супровід процесів соціалізації учнів та формування їхньої культури.
ПК2. Здатність до графічного та вербального опису проекту, застосовування знань сучасної техніки та технології, графічної грамотності, практичних умінь і навичок оформлення проектноконструкторської документації під час розробки та виготовлення виробів
ПК5. Здатність до організації творчої проектно-технічної діяльності і моделювання..
Нормативний̆ зміст підготовки здобувачів вищої̈ освіти, сформульований у термінах програмних результатів навчання
ПРН6. Знає теоретичні основи графічної підготовки, загальні правила оформлення креслень, проектно-конструкторської документації, технічного конструювання та моделювання.
ПРН9. Знає основи організації творчої проектно-конструкторської діяльності і моделювання.
ПРН10. Знає сучасні педагогічні методики й освітні технології для забезпечення якості навчально-виховного процесу з трудового навчання та навчання кресленню в загальноосвітніх навчальних закладах.
ПРН17. Уміє застосовувати закони науки і техніки у процесі виробничої діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах.
ПРН18. Уміє виконувати ескізне проектування, креслення деталей та складальних одиниць, розробляти технологічну послідовність виготовлення виробу, оформляти та презентувати їх портфоліо.
ПРН27. Здатний відповідально управляти комплексними діями і проектами учнів, які спонукають їх до самостійного прийняття рішень, подолання труднощів, прояву поваги до інтелектуальної праці та її результатів.
ПРНк31. Здійснювати пошук з різних джерел потрібної інформації, її оброблення, аналізу і узагальнення використовуючи сучасні інформаційні та комунікаційних технології
Тема 1. Функції декількох змінних |
Тема 2. Екстремум функції декількох змінних |
Тема 3. Невизначений інтеграл |
Тема 4. Визначений інтеграл |
Тема 5. Числові ряди |
Тема 6. Степеневі ряди |
Тема 7. Подвійні інтеграли |
Тема 8. Криволінійні інтеграли |
Тема 9. Диференціальні рівняння першого порядку |
Тема 10. Лінійні диференціальні рівняння другого порядкузі сталими коефіцієнтами |