Нормативна навчальна дисципліна, яка допомагає досліджувати фізичні, природничі процеси з допомогою диференціальних рівнянь.
Компетентності, що будуть сформовані за результатами вивчення курсу:
Загальні компетентності:
ЗК-7. Здатність критично оцінювати й переосмислювати власний і чужий досвід, аналізувати свою професійну й соціальну діяльність.
ЗК-8. Здатність спілкуватися державною мовою усно та письмово.
ЗК-11. Здатність грамотно будувати комунікацію, виходячи з цілей і ситуації спілкування.
ЗК-12. Здатність відповідально приймати рішення з урахуванням соціальних і етичних цінностей та правових норм.
ЗК-13. Здатність усвідомлювати й враховувати соціокультурні розбіжності в професійній діяльності, проявляти толерантність до різних культур.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
ФК-11. Володіння дидактичними знаннями процесів і методів викладання та навчання математики.
Нормативний̆ зміст підготовки здобувачів вищої̈ освіти, сформульований у термінах програмних результатів навчання
ПРН-З-5. Володіти знаннями грамотної побудови комунікації в освітньому і науковому процесі, відбору вихідних даних дослідження, складання списку використаних джерел, опису наукових результатів.
ПРН-З-6. Володіти методикою викладання математичних дисциплін у закладах середньої та вищої освіти.
ПРН-З-7. Володіти основами правових та етичних відносин і основами психологічних особливостей поведінки.
ПРН-У-13. Дотримуватися норм етичної поведінки стосовно інших людей, адаптуватися та комунікувати
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: формулювання основних означень, понять, теорем, та їх доведення в межах для рівнянь першого та вищих порядків, систем диференціальних, основні методи диференціальних рівнянь та рівнянь першого порядку з частинними похідними;
вміти: складати простіші математичні моделі соціальних та природничих процесів, що приводять до диференціальних рівнянь та систем диференціальних рівнянь та знаходити розв’язки поставлених задач.
Тема 1. Поняття моделі. Математичне моделювання. |
Тема 2. Математична постановка задачі. Модель Мальтуса. |
Тема 3. Математичні моделі, що приводять до звичайних диференціальних рівнянь. |
Тема 4. Математичні моделі, що побудовані за основними законами збереження енергії, маси, імпульсу. |
Тема 5. Математичні моделі, що приводять до рівнянь з частинними похідними. |
Тема 6. Математична модель, що приводять до рівняння теплопровідності |